7 روش آسان دریافت اقامت ترکیه در سال 2021
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

7 روش آسان دریافت اقامت ترکیه در سال 2021

homeland خرید خانه در ترکیه بهترین روش برای اطلاع از قیمت بیت کوین در ترکیه انتخاب یک صرافی بیت کوین در ترکیه است. پس از اخذ کارت اقامت یا تابعیت ترکیه هر کدام از شعبات بانکی ترکیه را میتوانید انتخاب کنید. تحقیق خود را انجام دهید که کدام منطقه از ترکیه مناسب نیازها، بودجه و سبک زندگی مورد انتظار شما است. اقلام خوراکی با کیفیت بوده، تفریحات ساحلی، ورزشگاهی و غیره فراهم است. این در حالی است که با این مبلغ در یک منطقه متوسط رو به پایین تهران نیز نمیتوانید یک خانه 50 متری را خریداری کنید. خرید خانه در ترکیه از جنبه های مختلف قابل بررسی است که ما در این مطلب سعی داریم به زبانی ساده به مهمترین نکات برای خرید املاک در ترکیه و اخذ اقامت این کشور بپردازیم. پس از بررسی مدارک، به شما یک اقامت موقت یک ساله و در برخی موارد اقامت دو ساله داده میشود. کماکان 2 مشکل عمده دیده میشود که شامل موارد زیر هستند. بنابراین برای آگاهیبخشی بیشتر تصمیم گرفتیم که در جدول زیر مقایسه ای میان خرید خانه در ترکیه و امارات داشته باشیم و به این ترتیب بتوانیم به تصمیمگیری بهتر شما کمک کنیم.

{قیمت خانه در ترکیه از حدود متری 3000 لیر آغاز میشود.|خانه خریدن در ترکیه|Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید خانه در ترکیه}

بنابراین میتوان نتیجه گرفت که شما به عنوان یک سرمایه گذار خارجی با خرید خانه در ترکیه با بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال پس از 8 سال موفق به دریافت تابعیت و پاسپورت ترکیه خواهید شد. بنابراین شما برای خرید یک خانه 50 متری به 250.000 لیر نیاز دارید. قیمت خانه در ترکیه از حدود متری 3000 لیر آغاز میشود. در یک مقایسه کلی بین قیمت ملک در ترکیه و ایران باید گفت که قیمت یک خانه 50 متری در تهران گرانتر از ترکیه است. اگر ارزش ملک مورد نظر شما بالاتر از 250.000 دلار آمریکا باشد و شما مایل به دریافت پاسپورت ترکیه باشید، باید انتقال وجه را به دولت ترکیه اثبات کنید. خرید ملک در این کشور، فرقی با سرمایه گذاری در ترکیه ندارد؛ با این اوصاف، اهمیت این موضوع دوچندان است و باید با دقت و وسواس بیشتری انجام پذیرد. دقت کنید که ملک خریداری شده مشکل مربوط به شهرداری نداشته باشد.

{خرید ملک ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید ملک در ترکیه}

در اتاق تجاری منطقه در بخش مربوط به سرمایه گذاری خارجی با شما مصاحبه میشود و در نهایت کارتهای اقامت مخصوص سرمایه گذاری که بر روی این کارتها نیز اقامت مربوط به سرمایهگذاری نوشته شده است. اما بعد از مشاوره با تیم آسیا ملک دیگر نگران از دست دادن سرمایه و یا عقب افتادن امور اداری مربوط به مهاجرت خود نباشید. جملات مشابه این را زیاد شنیده ­ایم که:« او را از چند سال پیش می­ شناختیم، فکر می­ کردیم دوست ماست.» فرقی نمی ­کند دوستی­تان چقدر عمیق باشد، همیشه قوانین خرید ملک در ترکیه را در اولویت قرار دهید و تنها از طریق تراکنش رسمی بانک ­ها پول ارسال کنید. با توجه به دلایلی در فوق به آن ها اشاره کردیم، به عنوان مشاور حقوقی و وکیل رسمی در ترکیه استفاده از ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات را هرگز توصیه نمیکنیم. در حال حاضر سطح قابل توجهی از اطمینان به ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده بین شهروندان ترک وجود دارد. در برخی موارد میتوانید در صرافی های ارز دیجیتال ترکیه کیف پول رمزنگاری شده با شماره شناسایی ترکیه یا شماره Kimik باز کنید. در این صورت میتوانید از قیمت دقیق و به روز انواع ارزهای دیجیتال و نرخ تبدیل آن ها به لیر ترکیه مطلع شوید.

ارزهای دیجیتال را میتوانید به صورت آنی و لحظه ای دریافت کنید. ابتدا باید در یکی از شعبات بانکی ترکیه که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکند، حساب شخصی باز کنید. در حال حاضر اکثر بانک های ترکیه از ارزهای رمزپایه با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین پشتیبانی میکنند. اگر به پیشینه این کشور نگاه کنیم می بینیم اکثر خواننده ها از اینکشور متولد شده اند و کشور ترکیه مهد پرورش و تمدن و بها دادن به خواننده ها می باشد، به گونه ای که اکثر علاقه مندان به رشته خوانندگی به این کشور مهاجرت می کنند. این کار می تواند توسط خریدار یا وکیل قانونی وی انجام شود. 5. قبل از خريد خانه در تركيه هدف خود رااز انجام اين كار مشخص نماييد. ازمیر را می توان روح زنده و پویایی کشور ترکیه نامید روحی که خیل مشتاقان آرامش و یک زیست دلبرانه خود را به دامن این شهر زیبا می افکنند. اما اکنون دولت ترکیه با تسهیل این فرآیند خرید ملک را آسان تر و سریع تر کرده است به گونه ای که روند خرید خانه تا دریافت سند را در کمتر از یک هفته می توان به اتمام رساند. ᠎

منبع: سایت املاک ترکیه

 





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: